Εγγυήσεις Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα που διαθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι επώνυμων κατασκευαστών, όπως ΙΒΜ, DELL, HP, ACER, FUJITSOU SIEMENS. Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας και προσφέρουν άριστη σχέση απόδοσης - τιμής.

Παρακαλούμε πολύ να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους των εγγυήσεων κάθε διαθέσιμου προϊόντος. Αυτό πρέπει να γίνει, επειδή το κατάστημα μας διαθέτει ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ προϊόντα με συγκεκριμένους όρους εγγύησης, αλλά και ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ προϊόντα με συγκεκριμένους όρους εγγύησης.

Εγγύηση Μεταχειρισμένων

Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς. Η διάρκειά της εξαρτάται από την κατηγορία του προϊόντος. Αναλύονται παρακάτω οι διαθέσιμες κατηγορίες:

  • Μεταχειρισμένοι, σταθεροί, επιτραπέζιοι υπολογιστές
    Εγγύηση ένα(1) έτος για τα μηχανικά (hardware) μέρη του. Η εγγύηση δεν καλύπτει τυχόν δυσλειτουργίες των εγκατεστημένων προγραμμάτων software, όπως, παραδείγματος χάριν, windows, antivirus, games, virus κ.λπ.
  • Μεταχειρισμένα Laptops
    Εγγύηση ένα(1) έτος για τα μηχανικά μέρη του - έξι (6 μήνες η μπαταρία – δεν υποστηρίζονται καμένα Pixel οθόνης. Η εγγύηση δεν καλύπτει τυχόν δυσλειτουργίες των εγκατεστημένων προγραμμάτων software όπως, παραδείγματος χάριν, windows, antivirus, games, virus κ.λπ.
  • Μεταχειρισμένα Monitors/Οθόνες
    Εγγύηση ένα(1) έτος - δεν υποστηρίζονται καμένα Pixel οθόνης.
  • Μεταχειρισμένοι εκτυπωτές Laser/Inkjet
    Εγγύηση ένα(1) έτος (Ελληνικής αντιπροσωπείας)

Σημείωση:

  1. Η εγγύηση παρέχεται από την MEGADATA (εκτός από τους εκτυπωτές όπου παρέχεται από την Ελληνικής αντιπροσωπεία). Εάν κατά τη διάρκεια της εγγύησης υπάρξει βλάβη στο μηχάνημα, τότε το μηχάνημα επιδιορθώνεται. Σε περίπτωση σοβαρής και μη επιδιορθώσιμης βλάβης το μηχάνημα αντικαθίσταται με άλλο προϊόν ίδιας κατηγορίας και τύπου. Εάν δεν υπάρχει το ίδιο προϊόν τότε αυτό αντικαθιστάται με άλλο προϊόν ίσης και όχι κατώτερης αξίας. Σημαντικό: Το νέο προϊόν μπορεί να είναι διαφορετικού κατασκευαστή αλλά με τεχνικά χαρακτηριστικά εφάμιλλα με το προς αντικατάσταση προϊόν.
  2. Ο υπολογιστής ελέγχεται και επισκευάζεται μόνο στο χώρο της MEGADATA. Κατά την επιστροφή του θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς του.
  3. Το κόστος μεταφοράς και ο ασφαλής τρόπος αποστολής του υπολογιστή προς τη MEGADATA επιβαρύνει τον πελάτη, ο οποίος φέρει αποκλειστική ευθύνη.
  4. Όταν το προϊόν βρίσκεται σε εγγύηση, το κόστος μεταφοράς του υπολογιστή από τη MEGADATA προς τον πελάτη επιβαρύνει τη MEGADATA. Όταν το προϊόν βρίσκεται εκτός εγγύησης τα έξοδα αποστολής – παραλαβής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης διαπιστώσει ότι το κιβώτιο που θα του παραδοθεί είναι κατεστραμμένο ή παρουσιάζει σημάδια σημαντικής φθοράς, τότε, κατηγορηματικά, δε θα πρέπει να αποδεχθεί την παραλαβή του συγκεκριμένου κιβωτίου.
  5. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς – με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς ή του τιμολογίου αγοράς του προϊόντος.
  6. Η εγγύηση δεν καλύπτει ζημιές και βλάβες που προκλήθηκαν από πτώσεις, χτυπήματα, κακή συνδεσμολογία, ρίψη υγρών, προβλήματα ηλεκτρικής τροφοδοσίας δικτύου, προσπάθεια επισκευής του μηχανήματος από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
  7. Η εγγύηση δεν καλύπτει τυχόν δυσλειτουργίες των εγκατεστημένων προγραμμάτων software, όπως, παραδείγματος χάριν, windows, antivirus, games, virus κ.λπ.
  8. Η MEGADATA δε φέρει καμία ευθύνη σε οποιαδήποτε απώλεια προσωπικών αρχείων – δεδομένων που υπάρχουν στο σκληρό δίσκο του πελάτη. Ο πελάτης θα πρέπει να φροντίζει να διατηρεί καθημερινό BACKUP δεδομένων. Επίσης, σε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η αποστολή του υπολογιστή από τον πελάτη στη MEGADATΑ για έλεγχο, θα πρέπει πρώτα να αφαιρεθούν (BACKUP) όλα τα προσωπικά δεδομένα – αρχεία που τον αφορούν και θεωρούνται εμπιστευτικού χαρακτήρα. Σε περίπτωση που δε γίνει κάτι τέτοιο, δε μπορούμε να προχωρήσουμε στον έλεγχο του υπολογιστή.
  9. Κάθε επιτραπέζιος υπολογιστής – φορητός υπολογιστής συνοδεύεται από τεχνικό έντυπο χρήσης - εγγύησης. Σε αυτό το έντυπο αναλύονται σημαντικές οδηγίες για την ορθή χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή – φορητού υπολογιστή.

Εγγύηση Καινούριων Συσκευών

Η εγγύηση αρχίζει να ισχύει από την ημερομηνία αγοράς. Η διάρκεια της εξαρτάται από την κατηγορία του προϊόντος. Αναλύονται παρακάτω οι διαθέσιμες κατηγορίες:

  • Σταθεροί, επιτραπέζιοι υπολογιστές
    Εγγύηση δύο(2) ή τρία(3) έτη (Ελληνικής αντιπροσωπείας)
  • Laptops
    Εγγύηση δύο(2) έτη (Ελληνικής αντιπροσωπείας)
  • Κινητά τηλέφωνα/Smartphones
    Εγγύηση ένα(1) ή δύο(2) έτη (Ελληνικής εταιρίας) ανάλογα με την εταιρία του κινητού. Στον ιστότοπο της MEGADATΑ, αναφέρεται η εγγύηση που ισχύει για κάθε επιμέρους προϊόν στην αντίστοιχη σελίδα του προϊόντος.

Σημείωση 1

Εγγύηση αντιπροσωπείας σημαίνει ότι ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν απευθείας στην εταιρία που αντιπροσωπεύει το αντίστοιχο προϊόν στην Ελλάδα - με δική του ευθύνη και κατόπιν συνεννοήσεως με την αντιπροσωπεία. Κάθε κατασκευαστής προϊόντων πληροφορικής έχει επίσημους αντιπροσώπους στην Ελλάδα, οι οποίοι καλύπτουν την εγγύηση του μηχανήματος. Οι ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ και ο ΧΡΟΝΟΣ ανταπόκρισης της αντιπροσωπείας δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τη MEGADATA. Τα καινούρια προϊόντα που εμπορεύεται η MEGADATA επιλέγονται με κριτήριο την ύπαρξη επίσημου αντιπροσώπου στην Ελλάδα που να προσφέρει και την εγγύηση αυτών των προϊόντων.

Στο έντυπο της εγγύησης που συνοδεύει το προϊόν συμπεριλαμβάνονται το τηλέφωνο επικοινωνίας και το όνομα της αντιπροσωπείας.

Σημείωση 2

Η MEGADATA για την καλή λειτουργία του υπολογιστή και των παρεμφερών ηλεκτρονικών συσκευών προτείνει να χρησιμοποιείται πάντοτε πολύμπριζο με σταθεροποιητή τάσης, δηλαδή ένα πολύμπριζο που θα σας προστατεύει από τυχόν αυξομειώσεις της τάσης του ηλεκτρικού δικτύου, που μπορεί να προκύψουν κάποια στιγμή.

Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει οποιαδήποτε απορία – ένσταση σχετικά με το παρόν κείμενο, παρακαλείται να επικοινωνήσει άμεσα με τη MEGADATA και να την υποβάλλει. Είμαστε εδώ για να ακούσουμε τα θετικά και τα αρνητικά σχόλιά σας, ώστε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι.